skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

ایرانسل بسته‌های اینترنت حذف شده خود را بازگرداند

تحریریه پیوست

۲۶ مرداد ۱۳۹۹

زمان مطالعه : ۳ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹

بعد از گذشت بیش از یک ماه جنجال بین وزارت ارتباطات با همراه اول و ایرانسل، ساعاتی پیش ایرانسل بسته‌های بلند‌ مدت خود را از طریق اپلیکیشن ایرانسل من در اختیار کاربرانش گذاشت. همچنین براساس شنیده‌های پیوست ایرانسل برنامه‌ای هم برای جبران ضرر مشتریان خود که در این مدت به دنبال حذف برخی از بسته‌های اینترنت ضرر دیده‌اند در نظر گرفته است. در یک ماه گذشته بسته‌های اینترنت پرمخاطب ایرانسل تنها از طریق سایت این شرکت در دسترس کاربران قرار داشت. در این بین تا زمان تنظیم این خبر همراه اول هنوز اقدامی برای بازگرداندن بسته‌های اینترنت حذف شده خود انجام نداده بود. هرچند که رئیس رگولاتوری چندی دقیقه پیش در توییتر خود اعلام کرد که هر دو اپراتور بسته‌های اینترنت حذف شده خود را از امشب (۲۶ مرداد ) به اپلیکیشن‌های همراه بازمی‌گردانند.

به گزارش پیوست، به نظر می‌رسد این تصمیم ایرانسل برای بازگرداندن بسته‌های بلند مدت خود، پس از پایان فرصت ۴۸ ساعته رگولاتوری به اپراتورها برای بازگرداندن بسته‌های اینترنتی خود براساس مصوبه جدید ۳۰۴ اتفاق افتاده باشد.

هرچند هنوز همراه اول بسته‌های اینترنت حذف شده خود را بازنگردانده است؛ اما رئیس رگولاتوری در توییتر خود خبر داده که ایرانسل و همراه اول امشب (۲۶ مرداد) بسته‌های بلندمدت و پرطرفدار خود را باز می‌گردانند

۱۵مرداد ماه و یک ماه پس از اینکه نامه‌نگاری‌ها و شکایت‌های رگولاتوری به سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تعزیرات که به بازگشت بسته‌های اینترنتی حذف شده اقتصادی دو اپراتور همراه اول و ایرانسل منجر نشد، وزیر ارتباطات با بردن طرحی در دولت خبر داد که براساس آن به رگولاتوری اجازه داده می‌شد تا با گران‌فروشی اپراتورهای ارتباطی برخورد کند. در نهایت هم یک روز بعد از این خبر کمیسیون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مصوبه ۳۰۴ خود  پیشنهاد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص جریمه تخلف از مقررات تعرفهای دارندگان پروانه سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات تا سقف یک دهم درصد از درآمد ناخالص سالیانه براساس آخرین صورت مالی حسابرسی شده را تصویب کرد

همچنین چند روز بعد از تصویب این مصوبه نیز اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری در نامه‌ای به وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، اقتصاد و دارایی، اطلاعات و سازمان برنامه و بودجه کشور اجازه داد تا براساس مصوبه جدید رگولاتوری برای برخورد با گران‌فروشی اپراتورها، با شرکت‌های متخلف در این زمینه برخورد کنند. در این نامه اسحاق جهانگیری با مخاطب قرار دادن وزارتخانههای ارتباطات، اقتصاد، اطلاعات و سازمان برنامه و بودجه کشور و استناد به مصوبه ۳۰۴ تاکید کرده بود که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میتواند دارنده پروانه ارائه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات را در صورت عدم رفع تخلف از مقررات تعرفههای ظرف ۴۸ ساعت از زمان ابلاغ به دارنده پروانه و تا زمان رفع کامل تخلف به ازای هر روز تاخیر در رفع هر تخلف، تا سقف یک دهم درصد از درآمد ناخالص سالیانه براساس اخرین صورت مالی حسابرسی شده جریمه کند.

http://pvst.ir/8ge

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو