skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

پوست اندازی برای سال ۱۴۰۰؛ تخفیفان چهره برند خود را تغییر داد

۲۷ اسفند ۱۳۹۹

زمان مطالعه : ۳ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۲۹ آبان ۱۴۰۰

تخفیفان بعد از ۱۰ سال فعالیت در بازار تخفیف گروهی تصمیم گرفته با تغییرات در تجارت خود و اضافه شدن خدمات بیشتر به این پلتفرم در چند ماه گذشته، چهره برند خود را نیز تغییر دهد، تا شیوه هوشمندانه شدن خرید از طریق آن بیشتر برای مردم شفاف شود.

به گزارش پیوست، تخفیفان در یک دهه گذشته یکی از اصلی‌ترین بازیگران حوزه تخفیف گروهی بوده که البته در کنار نت‌برگ و در یک جنگ خونین با یکدیگر در این بازار به رقابت می‌پرداختند و در نهایت سال گذشته این دو برند اصلی بازار تخفیف گروهی باهم ادغام شدند. حالا در پایان سال کرونا زده ۹۹، تخفیفان خبر می‌دهد که با توجه به اینکه این پلتفرم دیگر تنها یک سرویس ارائه تخفیف نیست و به مردم در خرید به شیوه هوشمند کمک می‌کند، تصمیم به تغییر بصری لگو خود گرفته است.

ستاره نیک‌نژاد، مدیر مارکتینگ تخفیفان در مورد تصمیم به تغییر لوگوی این سرویس بعد از ۱۰ سال به پیوست گفت: «نزدیک به یک دهه است که تخفیفان تاسیس شده است و حالا در این سال‌های گذشته توانسته خدمات خود را گسترش دهد و دیگر تنها در حوزه تخفیف کار نکند.» او ادامه داد: «تخفیفان حداقل در یک سال گذشته بیشتر به سمت این رفته تا با کمک تکنولوژی‌های جدید و راه‌اندازی‌ سرویس‌های جدید مانند «پول‌ تو» به هوشمندانه شدن خرید مردم کمک کند.» او افزود: «آنها می‌خواهند در کنار این پوست‌اندازی، با تغییر لوگو، تغییر هویتی تخفیفان را نیز که حالا به پلتفرمی برای خرید هوشمندانه تبدیل شده به مردم القا کنند.»

لوگو تخفیفان در حالی به روز و تغییر یافته که اثری از لوگوی نت‌برگ، شرکتی که سال گذشته بعد از اما و اگر‌های بسیار در این شرکت ادغام شد دیده نمی‌شود. نیک‌نژاد در پاسخ به این سوال که چرا نشانه‌ای از لوگو نت‌برگ در لوگوی جدید دیده نمی‌شود گفت: «درست است که تخفیفان و نت‌برگ ادغام شده‌اند اما به صورت کاملا جدا به کارشان ادامه می دهند و تنها مالکیت نت‌برگ در اختیار تخفیفان است.»

براساس توضیحات او در سال آینده برنامه برای تغییر چهره برند نت‌برگ نیز در دستور کار قرار گرفته اما تمرکز نت‌برگ روی تخفیف‌هایی با حجم بالا و زمان محدود است، اما تمرکز تخفیفان علاوه بر تخفیف‌هایی که همیشه ارائه می‌داده‌است ایجاد شرایطی برای خرید هوشمند مردم چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین است. نیک نژاد تاکید کرد که علاوه بر لوگوی تخفیفان، لوگوی پول‌تو یکی از سرویس‌های جدید این شرکت که چند ماهی‌ است راه‌اندازی شده و از آن به عنوان اولین سرویس بازگشت وجه نقد هنگام خرید آنلاین یاد می‌شود نیز تغییر کرده است.

http://pvst.ir/9r5

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو