skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

مدیرعامل مدیانا: رهبر بازار تبلیغات پیامکی هستیم

علی مومنی علی مومنی نویسنده میهمان

۲۲ اسفند ۱۴۰۲

زمان مطالعه : ۳ دقیقه

صادق محمدی، مدیرعامل مدیانا در جریان برگزاری مسابقه بهترین پیامک تبلیغاتی سال که در آن سه پیامک تبلیغاتی برتر سال ۱۴۰۲ انتخاب شدند اعلام کرد این شرکت رهبر بازار تبلیغات پیامکی است.

به گزارش پیوست، مدیانا مسابقه «بهترین پیامک سال» را از یکم تا بیست و یکم اسفند ماه برگزار کرد. طی این مسابقه نویسنده‌ها و کپی‌رایترها از یک تا ۱۰ اسفند فرصت داشتند پیامک‌های جذابی را که برای مشتریان کسب‌وکار خود ارسال کرده‌اند برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.

در این مدت مدیانا بیش از ۸۰۰ پیامک از ۳۶۴ نویسنده و ۲۵۵ برند دریافت کرد و داوران، حسین وجدانی، حسین وحدانی و آیلار رزاقی از میان این پیامک‌ها ۱۵ مورد را انتخاب کردند که در نهایت سه پیامک برتر تبلیغاتی با رای مردم انتخاب شدند.

از مجموع ۴۴۶۲ پیامک، آرزو درزی از دیوار با کسب ۱۲۲۴ رای برای پیامک «بالای دیوار همه می‌بیننت! خرید بسته‌های نردبان آگهی در دیوار» به عنوان بهترین پیامک تبلیغاتی سال انتخاب شد.

محمد فضل الله تبار از بانی‌مد نیز با ۱۱۳۵ رای برای پیامک «احوال خوش‌تیپ‌ترین فرد خاندان فضل الله تبار چطوره؟! ✅ تا %۷۰ تخفیف Koton برای یه استایل درجه یک، منتظرته» جایگاه دوم را به دست آورد.

همچنین سعید عباسی از حاج خلیفه با ۸۵۱ رای برای پیامک «از کیسه خلیفه می‌بخشیم…🧳 ”شیرینی حاج‌خلیفه یزد” (اصل) 🥧 انواع باقلوا، قطاب و لوز 🍫 ارسال رایگان فقط تا آخر هفته ⏳
از لینک زیر به آسانی سفارش دهید» در جایگاه سوم ایستاد.

مدیانا به نفر اول ۱۰۰ میلیون تومان، به نفر دوم ۴۰ میلیون تومان و به نفر سوم ۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی اهدا کرد.

صادق محمدی، مدیرعامل مدیانا در رویداد اهدای جوایز این مسابقه گفت: «مدیانا به عنوان لیدر بازار تبلیغات پیامکی با هدف نشان دادن اهمیت پیامک‌های تبلیغاتی و افزایش توجه کسب‌وکارها به محتوای پیامک به عنوان یکی از مهم‌ترین مدیوم‌های جذب و نگهداشت مشتری، در نظر دارد هر ساله این رویداد را به شکل سالیانه و گسترده‌تر با نگاهی به محتوا در سایر کانال‌های جذب و نگهداشت مشتری برگزار کند.»

او همچنین گفت: «مسابقه بهترین پیامک سال فرصتی برای شناخت نویسندگان برتر است و کمک می‌کند کسب‌وکارها بتوانند با شناخت این افراد از هنر و توانایی آن‌ها بهره‌مند شود. امیدواریم در سال‌های آینده مسابقه با حضور شرکت‌کنندگان و کپی‌رایترهای بیشتری برگزار شود تا علاوه بر ایجاد رقابت، اهمیت درج پیامک مناسب برای جذب مخاطب را به کسب‌وکارها نشان دهد.»

طیبه رسول‌زاده، مدیر بازاریابی مدیانا نیز در مورد فرایند انتخاب پیامک‌ها گفت: «بعد از دهم اسفندماه، داوران مسابقه ۴ روز فرصت داشتند که به شکل جداگانه به هر پیامک امتیاز دهند. متن هر پیامک بدون اسم نویسنده برای داوران ارسال شد و هر داور بر اساس شاخصه‌هایی که در ابتدای مقایسه اعلام کرده بود امتیاز خود را برای هر پیامک ثبت کرد. پس از آن در یک جلسه ۴ ساعته ۱۵ پیامک برتر با نظر مشترک هر سه داور انتخاب شد و در نهایت ۱۵ پیامک به رای مردم گذاشته شد.»

https://pvst.ir/hh1
علی مومنی
علی مومنینویسنده میهمان

    در دانشگاه علامه اقتصاد خوانده‌ام با اینکه هیچ گاه عاشق آن نبودم. اولین بار در میانه دوره کارشناسی بود که در یک دوره چند ساعته روزنامه‌نگاری اقتصادی شرکت کردم که البته آورده‌ای نداشت اما سودای روزنامه‌نگار شدن را به سرم انداخت. حالا در پیوست می‌نویسم و حوزه‌‌های مورد علاقه‌ام اینترنت، اقتصاد دیجیتال و عرصه‌هایی است که اینها به عالم سیاست گره می‌خورند.

    تمام مقالات
    برای بوکمارک این نوشته
    Back To Top
    جستجو